טלפון סלולרי Apple iPhone 13 Pro 128GB אפל אייפון חדש

מלאי זמין במקום ללא תיאום מראש פשוט שלם וקח!

iPhone 13 Pro ו- iPhone 13 Pro Max

  • מצב קולנוע מוסיף עומק שדה רדוד ומשנה מיקוד אוטומטי בסרטונים שלך.
  • מערכת מצלמות מקצועיות עם מצלמת Telephoto, Wide, ו- Ultra Wide באיכות 12MP חדשות, סורק LiDAR, טווח זום אופטי 6x, צילום מאקרו, סגנונות צילום, סרטוני ProRes, HDR חכם, מצב לילה, Apple ProRAW, הקלטת 4K Dolby Vision HDR.
  • מצלמה קדמית של 12MP TrueDepth עם מצב לילה, הקלטת HDR של Dolby Vision 4K.
  • מעבד A15 Bionic לביצועים מהירים מאד.
  • עד 28 שעות של הפעלת וידאו, חיי הסוללה הטובים ביותר אי פעם ב-iPhone.
  • עיצוב עמיד עם מגן קרמי.
  • עמידות בפני מים IP68 מובילה בתעשייה.
  •  5G.
  • תומך באביזרי MagSafe לחיבור קל וטעינה אלחוטית מהירה יותר.

3,390 

מומלץ לקנות יחד

3,390 
890 
720 
470 
40 
50 
90 
120 
70 
3,390 
עבור פריט אחד
20 אנשים צופים במוצר הזה עכשיו

תשלום מאובטח

אפשרויות תשלומים

שירות ואחריות

אספקה מהירה

ליצירת קשר נא למלא את הפרטים

      • איסוף עצמי מהמחסן זבוטנסקי 28 רמת גן .צמוד למכללת ורצברגר*
      • משלוח חינם עד 8 ימי עסקים (בדואר רשום) *

      עד 8 ימי עסקים

      0 ₪

      • Epost משלוחים בנקודות איסוף עד 5 ימי עסקים

      2-5 ימי עסקים

      20 ₪

      • שליח מהיר 2-4 ימי עסקים לכל הארץ * (לא כולל ישובים חריגים ומעבר לקו הירוק )

      2-4 ימי עסקים

      49 ₪

      • שליח אקספרס עד 4 שעות (ועד 15 ק"מ מ ר"ג ) בשעות הפעילות *

      עד 4 שעות

      80 ₪

      • שירות ואחריות MT mobile
      • לאפשרויות נוספות לתשלומים בכרטיס אשראי ניתן לפנות לנציגי החנות בטלפון 03-5223925

      אמצעי תשלום:

      תיאור מוצר

      האח הקטן יותר מבין השניים הוא האייפון 13 פרו, כשזה כולל מסך בגודל 6.1 אינץ’ בחזיתו עם מגרעת קטנה יותר, בשעה שהאייפון 13 פרו מקס מגיע עם מסך זהה אך בגודל 6.7 אינץ’. המגרעת קפצה מעלה על מנת להקטין את המגרעת ב-20 אחוזים לעומת המגרעת הקודמת, מה שמעניק לנו יותר שטח מסך באותו גודל בהשוואה לשנה הקודמת.

      על הנייר, מדובר בפאנל OLED מסוג Super Retina XDR המכוונן על ידי אפל לבהירות מירבית של עד 1000 ניטים (Nits), עם תמיכה בהצגת תכנים ב-HDR10, ולראשונה באייפון גם טכנולוגיית ה-ProMotion אשר מתירה קצב רענון דינאמי מ-10 עד 120 הרץ. הרזולוציה בזוג הדגמים היא +Full HD, בפריסה של 2532 על 1170 פיקסלים לדגם הפרו ובפריסה של 2778 על 1284 לדגם הפרו מקס. צפיפות הפיקסלים עומדת על 460 ו-458 פיקסלים לאינץ’ בהתאמה.

      את זוג האייפונים אפל בונה באמצעות שימוש בפלדת אל-חלד למסגרת, בשעה שהגב משתמש בזכוכית מט (Matte) והחזית מוגנת על ידי זכוכית ה-Ceramic Shield אותה הכרנו כבר בסדרת ה-12. כמובן, האייפונים מוגנים מפני מים ואבק בתקן IP68, כשאפל ממשיכה להוביל את השימוש בתקן עם אפשרות לצלילה עד עומק מירבי של 6 מטרים למשך 30 דקות. עוד בדומה לסדרת ה-12, נמצא כאן תמיכה בטכנולוגיית ה-MagSafe, עם ארנק חדש הכולל תמיכה ב-Find My למציאתו במקרה של אבידה ומגוון כיסויים בצבעים מעודכנים.
      מערכת השבבים שמניעה את האייפונים החדשים היא Apple A15 Bionic, אשר מיוצרת בתהליך 5 ננו-מטר וכוללת מאיץ גרפי מהיר יותר ב-50 אחוזים המתופעל על ידי 5 ליבות. המערכת עצמה מורכבת מ-6 ליבות המחולקות ל-2 ליבות עוצמתיות ו-4 ליבות חסכוניות בחשמל, עם מעבד Neural Engine משופר הכולל 16 ליבות לביצוע של 15.8 טריליון פעולות לשנייה.

      על פי אפל, מדובר במערכת השבבים המהירה ביותר בסמארטפון, ובמספרים, עד 50 אחוז מהירה יותר לעומת המערכת המובילה כיום באנדרואיד. בנוסף, אפל מציינת שמדובר במאיץ הגרפי המהיר ביותר בשוק ב-50 אחוזים לעומת התחרות. לצד השיפורים הטכניים, אפל גם העניקה למערכת המעודכנת מעבד תמונה חדש לצילום, מעבד תמונה חדש לתצוגה ומקודד/מפענח חדש לוידאו.

      מערכת ההפעלה הנמצאת בקדמת הבמה היא iOS 15 כבר מרגע פתיחת הקופסה (שהפעם לא עטופה בפלסטיק), מה שאומר שנוכל להנות מפיצ’רים כמו מצב פורטרייט חדש ב-FaceTime, אפליקציית מזג אוויר חדשה עם מפות גרפיות במסך מלא, אפשרויות אבטחה עדכניות לסירי (Siri) ויכולות תרגום בזמן אמת על גבי האייפון וללא צורך בחיבור לאינטרנט.

      צילום וסוללה
      מערך הצילום המשולש שתופס את מקומו בגבו של זוג האייפונים כולל 3 חיישנים ברזולוציית 12 מגה פיקסל, עם מפתח צמצם f/1.5 לחיישן הראשי, מפתח צמצם f/1.8 לחיישן הרחב ומפתח צמצם f/2.8 לחיישן הזום האופטי. השנה גם דגם הפרו וגם דגם הפרו מקס מקבלים את אותו מערך הצילום, כך שבשניהם נוכל לבצע זום אופטי עד פי 3 וגם לצלם בזווית רחבה של 120 מעלות מהמצלמה הרחבה.

      עם זאת, השנה כל המצלמות שבמערך יכולות לצלם במצב לילה (Night Mode) באמצעות שימוש בחיישן העומק (LiDAR) הנמצא גם הוא במודול המרובע אשר כולל את כל החיישנים. אפל משתמשת בעדשה העשויה מ-7 חלקים (7P) לעדשה הראשית ובעדשה העשויה מ-6 חלקים לזוג העדשות הנוספות, כשהחיישן הראשי מגיע גם עם ייצוב אופטי (OIS) וגם עם ייצוב ברמת החיישן (Sensor-Shift), בזמן שהמצלמה הרחבה אינה מיוצבת ומצלמת הזום כן מגיעה עם ייצוב אופטי מובנה גם היא.

      iPhone 13 Pro

      גזרה בה עולם האנדרואיד נוגע כבר מזה לא מעט זמן ואפל נשארה מאחור מתבטאת בצילום מאקרו, כשעד כה לא ניתן היה לצלם מאקרו באייפון אך סדרת האייפון 13 שוברת את הרצף. עם זוג הדגמים החדשים ניתן לצלם מאקרו ממרחק של 2 ס”מ, כשהמצב המדובר תומך גם בצילום וידאו וגם בהסרטת הילוך-איטי והסרטת Time-Lapse. על פי אפל, העדשה הרחבה מציעה שיפור של 92 אחוזים בצילום בתנאי תאורה קשים, זאת תודות לשינוי במפתח הצמצם שכעת פתוח יותר.

       

      מפרט טכני

      נפח אחסון

      128GB

      גודל מסך

      6.1

      סדרת אפל

      סדרה אייפון 13

      מה כלול בחבילה

      שאל את נציג השירות