אצלנו באם טי מובייל תוכלו למצוא מגוון רחב של קורקינטים מבית שיאומי XIAOMI וסגוואי SEGWAY. אנחנו אם טי מובייל מתחרים בשוק כבר מעל ל8 שנים ותוכלו לראות שבכל הקטגוריות בזאפ השוואת מחירים אנחנו מובילים עם המחירים הכי זולים בהשוואת מחירים ומדורגים בזאפ עם 5 כוכבים והמון ביקורות טובות על מחיר הכי זול שיש, שירות טוב וחווית קנייה נעימה. בנוסף אנו מתעסקים בייבוא מורשה של קורקינטים שיאומי XIAOMI וסגוואי SEGWAY. ותמצאו אצלנו מגוון רחב של דגמים מבית שיאומי XIAOMI וסגוואי SEGWAY כמו הS1, MI SCOOTER, XIAOMI SCOOTER PRO , ES1, ES2, G30 MAX

קורקינט שיאומי סקוטר אס 1 Xiaomi Mi Scooter S1- סקירה

אחרי ההוברבורדים המסוכנים, קורקינטים חשמליים (גלגינוע אם תהיתם) הפכו ללהיט התורן בתחום התחבורה האישית. עם סוללות איכותיות שלא מתפוצצות, בלמים, תאורה ומשקל עצמי נמוך, ה-Xiaomi Mi Scooter הוא אחד הפופולריים בשוק. עם מנוע 250W המגיע עד 25 קמ”ש, תאורה חזקה ובלם דיסק וניהול מאפליקציה, הסקוטר של שיאומי מתיימר להיות גם אחד הטובים ביותר.

קורקינט חשמלי הוא כלי רכב המורכב משני גלגלים המורכבים בטור, כשאחד הגלגלים מממונע וישנו בלם מסוג כלשהו באחד הגלגלים לפחות. בדגם זה הגלגל הקדמי מכיל את המנוע, כשישנו בלם דיסק אחורי שהגיע במשלוח דיי משוחרר לטעמנו, כשבמקביל המנוע עצמו משמש כבלם נוסף, והוא מופעל לפי מידת המשיכה בידית הבלם.

כדי להתחיל בנסיעה יש לדחוף את הקורקינט רגלית למהירות מינימלית של כ-5 קמ”ש ורק אז ללחוץ על המצערת. אם תנסו להפעיל אותו מעמידה המצערת לא תעשה דבר. זה חלק מהתקנות של כלי התחבורה הללו שמגדירים את הקורקינט כמנוע עזר ולא ככלי רכב. כמו כן, זה חוסך לא מעט בסוללה אז לא נורא. ניהול האנרגיה במהירות נמוכה נע בתפר שבין אומנות למיומנות שכן, התגובה של המנוע לא לינארית בעליל כך שבמהירות איטית כמו כזו שאופיינית אם אתם מלווים הולך, תוביל לתגובה מאוד איטית לעוצמה, מה שגורם למשתמש ללחוץ את ה”גז” עד הסוף, רק כדי ששנייה אחרי המנוע פתאום ימריא – מה שיכול לגרום לאיבוד שליטה.

על הקורקינט תמצאו פעמון מתכת סטנדרטי, כשאותו צלצלן שמכה בפעמון הוא החלק שמתחבר לחלק האחורי של הקורקינט בזמן שהוא מקופל. בדגם שקיבלנו לסקירה הפעמון היה מוברג כה חזק שרק צליל אטום וחלק בקע ממנו כשהקשנו עליו. כששחררנו את הבורג, הפעמון הרעיש בלי הפסקה כתוצאה מהרטט ששביל האבנים המשתלבות גרם לו אז אל תסמכו עליו.

ל-Mi Scooter שני צמיגים מנופחים באוויר שמגיעים מותקנים ומנופחים ישר באריזה, כשישנם עוד צמד צמיגים וונטיל מאריך ארוזים יחד בקופסה. את לחץ האוויר הנדרש לצמיגים הללו לא הצלחנו לגלות.

במרכז הכידון ישנה תאורת לד חזקה במיוחד שניתנת להדלקה לפי בחירה. בחלקו האחורי של הקורקינט ישנה תאורת בלם אדומה שאותה ניתן להגדיר על ידי האפליקציה כדי שתפעל באופן קבוע, אם תרצו. בזמן בלימה האור האדום מהבהב ולטעמנו זו תכונה מאוד מוצלחת שבאמת תורמת לבטיחות.

קורקינט חשמלי Ninebot KickScooter MAX G30

חברת UME, יבואנית Segway-Ninebot בישראל וחברת בת של UMI נציגת GM בישראל, הודיעה על השקת קורקינט ה-Ninebot KickScooter MAX G30 החדש של סגווי, קורקינט המציע טווח נסיעה גדול במיוחד של עד 65 ק”מ ובמהירות של עד 25 קמ”ש.

קורקינט ה-MAX G30 החדש של Segway-Ninebot מגיע בעיצוב נוח לשימוש ואחסון באמצעות הכידון המתקפל ב-3 שניות בלבד, כשהוא מכיל תאורת לד קדמית בעוצמה של 2.5W ותצוגת LED מובנית להצגת מידע בעבור המשתמש עם אפשרות לבחירה מבין 3 מצבי רכיבה שונים: רגילה, “אקו” חסכונית לטווח מקסימלי ו”ספורט” למהירות מירבית. בנוסף לתצוגה המובנית, ניתן להשתמש בקורקינט גם עם האפליקציה היעודית של החברה לאנדרואיד ו-iOS.

כפי שהשם “מקס” (MAX) רומז, קורקינט ה-MAX G30 החדש מציע למשתמש:

  • טווח מקסימלי – הקורקינט מצוייד בסוללת 551Wh גדולה המציעה טווח מירבי של עד 65 ק”מ, הנחשב לארוך ביותר לקטגוריה שלו, כאשר הקורקינט מצויד במטען 3A מובנה לטעינה מהירה ללא צורך בחיפוש אחר מטען יעודי נפרד.
  • נוחות מקסימלית – ה-MAX G30 מגיע עם צמד צמיגי 10 אינץ’ לנסיעה חלקה ויציבה גם עם משטחים קשים ומשובשים, כאשר הצמיגים מכילים שכבת ג’ל מובנת להקטנת הסיכוי לתקרים בגלגל בזמן הנסיעה.
  • יציבות מקסימלית – מנוע הקורקינט מגיע בהספק של 250W עם עוצמה מספקת לטיפוס בעליות של עד 20%, כאשר הוא מאפשר האצה למהירות מקסימלית של 25 קמ”ש עם יכולת לעצירה מיידית באמצעות צמד בולמי דיסק (קדמי ואחורי) חשמליים.

מפרט טכני:

  • מהירות מירבית – 25 קמ”ש.
  • טווח מירבי – עד 65 ק”מ.
  • משקל נקי – 19.1 ק”ג.
  • מידות –
    • מקופל – 116.7×47.2×53.4 ס”מ.
    • פתוח – 11.6.7×47.2×120.3 ס”מ.
  • צמיגים – 10 אינץ’ קדמי ואחורי.
  • הספק מנוע – 250W.
  • סוללה – 551Wh.

MT Mobile חנות ומעבדת סלולר נמצאת בזאב ז’בוטינסקי 28 רמת גן, לפרטים 035223925 לכניסה לאתרינו לחץ כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *