טלפון סלולרי Apple iPhone 14 Pro 256GB אייפון אפל חדש

3,850 

מומלץ לקנות יחד

3,850 
890 
720 
470 
40 
50 
90 
120 
70 
3,850 
עבור פריט אחד
17 אנשים צופים במוצר הזה עכשיו

תשלום מאובטח

אפשרויות תשלומים

שירות ואחריות

אספקה מהירה

ליצירת קשר נא למלא את הפרטים

      • איסוף עצמי מהמחסן זבוטנסקי 28 רמת גן .צמוד למכללת ורצברגר*
      • משלוח חינם עד 8 ימי עסקים (בדואר רשום) *

      עד 8 ימי עסקים

      0 ₪

      • Epost משלוחים בנקודות איסוף עד 5 ימי עסקים

      2-5 ימי עסקים

      20 ₪

      • שליח מהיר 2-4 ימי עסקים לכל הארץ * (לא כולל ישובים חריגים ומעבר לקו הירוק )

      2-4 ימי עסקים

      49 ₪

      • שליח אקספרס עד 4 שעות (ועד 15 ק"מ מ ר"ג ) בשעות הפעילות *

      עד 4 שעות

      80 ₪

      • שירות ואחריות MT mobile
      • לאפשרויות נוספות לתשלומים בכרטיס אשראי ניתן לפנות לנציגי החנות בטלפון 03-5223925

      אמצעי תשלום:

      תיאור מוצר

      מגרעת חדשה

      כבר במבט ראשון על האייפונים החדשים אפשר לראות שמדובר באייפון 14 ולא ב-13, מה שכמובן מהווה פקטור חשוב בכל שנה מחדש, ההבדל.

      המגרעת אשר ליוותה אותנו כבר מהאייפון X מחליפה צורה בסדרת האייפון 14 ומגיעה הפעם בצורה אליפטית ואחידה יותר, כשהשנה היא גם לחיצה ומגע באיזור המגרעת יביא לפתיחה של אפשרויות נוספות בהתאם לפעולות המתבצעות ברקע.

      למגרעת המעודכנת אפל קוראת Dynamic Island, ולעומת אפל של שנים קודמות שהתייחסה למגרעת כחיסרון, הפעם היא מעצימה אותה בכל דרך אפשרית ומשלבת אותה אל תוך התוכנה.

      iPhone 14 Pro Dynamic Island (תמונה: אפל)
      iPhone 14 Pro Dynamic Island (תמונה: אפל)

      המגרעת מהווה בדגמי הפרו של האייפון 14 חלק אינטגרלי מאנימציות המערכת, כך שאם אתם שומעים שירים ברקע לדוגמה, המגרעת תהפוך לרחבה יותר על מנת להציג את השיר המתנגן ברקע ומעט פרטים נוספים, כשלמידע מורחב יותר תוכלו לגשת בלחיצה על איזור המגרעת.

      גם שומעים שירים וגם מריצים טיימר ברקע? המגרעת תתחלק ל-2 עיגולים ותציג את הטיימר בעיגול ואת השירים בצורת אליפסה עם מעט פרטים.

      מנווטים עם מפות? תוכלו לראות מתי הפנייה הבאה כבר על איזור המגרעת ללא צורך בהתראה או כניסה לאפליקציה. מחכים למונית? זמן ההגעה יופיע ממש באיזור המגרעת ושוב, ללא צורך בהתראות המפריעות לכם במה שאתם עושים כשאתם ממתינים.

      על מנת לעשות את המגרעת קטנה יותר מהדורות הקודמים, אפל הטמיעה אל חיישן הקרבה מתחת לפני התצוגה ובנתה אותו מחדש כך שכעת הוא יזהה אור גם בצורה הזו.

      מצלמת העומק בשם TrueDepth הפכה לקטנה יותר ב-31% לעומת הדורות הקודמים, בזמן שאלגוריתמים חכמים מאפשרים לכם ללחוץ על המגרעת היכן שבכלל אין מסך מגע.

      מסך פעיל תמיד

      אנחנו מכירים כבר המון גרסאות שונות לפיצ’ר ה-Always-on Display, החל מסמסונג, דרך שיאומי ולא מעט יצרניות מובילות אחרות, אך את הצורה בה אפל בוחרת ליישם את זה עדיין לא ראינו.

      למה? כי בזמן שרוב היצרניות בוחרות לצמצם כמה שאפשר את הפיקסלים הפעילים במצב הזה, אפל משאירה את רובם פעילים אך מחשיכה אותם, מה שעל פי ההיגיון אומר שנקבל צריכת חשמל גדולה יותר, אך אפל טוענת כי באמצעות אופטימיזציה של טכנולוגיית התצוגה אנחנו עדיין נקבל חיי סוללה המחזיקים יום שלם.

      iPhone 14 Pro Always-on Display (תמונה: אפל)
      iPhone 14 Pro Always-on Display (תמונה: אפל)

      מבנה

      בדומה לשנים קודמות, את האייפון אפל מייצרת תוך שילוב של זכוכית ה-Ceramic Shield בחזית, מסגרת העשויה מפלדת אל-חלד ועם עמידות בפני מים ואבק בתקן IP68 לעומק של 6 מטרים עד לחצי שעה.

      תצוגה בהירה, ממש בהירה

      על הנייר, אלו נתוני התצוגה של זוג האייפונים החדשים:

      • אייפון 14 פרו עם מסך בגודל 6.1 אינץ’, ברזולוציית +Full HD, עם פריסה של 2556 על 1179 פיקסלים, תמיכה בקצב רענון הנע בין 10 ל-120 הרץ (עד 1 הרץ במצב AOD), צפיפות של 460 פיקסלים לאינץ’ ופאנל מסוג Super Retina XDR OLED.
      • אייפון 14 פרו מקס עם מסך בגודל 6.7 אינץ’, ברזולוציית +Full HD, עם פריסה של 2796 על 1290 פיקסלים, תמיכה בקצב רענון הנע בין 10 ל-120 הרץ (עד 1 הרץ במצב AOD), צפיפות של 460 פיקסלים לאינץ’ ופאנל מסוג Super Retina XDR OLED.

      הנתון המעניין יותר מלבד הפרטים שעל הנייר הוא הבהירות המקסימלית אליה אפל הצליחה להגיע עם שני המכשירים הללו, כשלפי נתוני החברה דגמי הפרו יכולים להגיע לבהירות המירבית הגבוהה ביותר בסמארטפון תחת שמש בהירה של עד 2000 ניטים (Nits), ועד 1600 ניטים במצבי תאורה רגילים.

      מצבי חירום

      אם יש פיצ’ר שאפשר לזקוף לזכותה של סדרת האייפון 14 הוא פיצ’ר התקשורת הלוויינית החדשה אותו הציגה אפל באירוע.

      הפיצ’ר המדובר יכול להציל את חייכם במצבי חירום באמצעות אפשרות לזיהוי וחיבור אל לוויינים, כך שתוכלו לשדר הודעת מצוקה אל מוקדי החירום שיוכלו לדעת היכן אתם נמצאים וכיצד לעזור.

      כמובן שמדובר בפיצ’ר SOS המיועד לשימוש באיזורים קיצוניים ורחוקים במיוחד בהם אין קליטה סלולרית כלל.

      באמצעות השירות הזה תוכלו להעביר הודעה השוקלת שליש ממשקלה של הודעה רגילה, ועל מנת להעביר את ההודעה בצורה אחידה בפעם אחת (בעקבות כך שלא תוכלו לנהל שיחה שלמה), אפל התאימה ממשק העוזר לכם לנסח בצורה הטובה ביותר באיזה מצב אתם נמצאים.

      את השירות הזה אפל מעניקה לרוכשי האייפון 14 לשנתיים בחינם לגמרי, כשהשירות יהיה זמין החל מנובמבר בארצות הברית וקנדה בלבד.

      עוד פיצ’ר אשר יוכל להציל את חייכם באייפון 14 מגיע בצורת זיהוי תאונות דרכים. דרך שימוש בחיישן G-Force חדש, בברומטר הקיים, בג’יירוסקופ ובאלגוריתמים חכמים האייפון יכול לזהות כאשר נקלעתם לתאונת דרכים קשה ולחייג באופן אוטומטי לעזרה, להעביר הודעה לאנשי הקשר החשובים שלכם (בהגדרה מראש) על כך ולעדכן אותם גם במיקום שלכם.

      ביצועים

      אייפון חדש, מערכת שבבים חדשה. השנה אנחנו מגלים את ה-A16 Bionic, אשר מיוצרת בתהליך 4 ננו-מטר וכוללת 4 ליבות חסכוניות בחשמל ו-2 ליבות עוצמתיות המהירות יותר מהדור הקודם.

      גזרת העיבוד הגרפי מונעת על ידי 5 ליבות והפעם מציעה זיכרון רוחב פס גדול יותר ב-50% מהדור הקודם.

      מעבד ה-Neural Engine מסוגל לבצע עד 17 טריליון פעולות בשנייה, מה שמאפשר לאפל לשפר את איכות התמונות תוך עיבוד של כל פיקסל בנפרד.

      סוללה

      כיאה לאפל, גם השנה אנחנו לא מקבלים את הקיבולות המדויקות של הסוללה, אך החברה כן אומרת כי האייפון 14 פרו יציע שעה אחת יותר של צפייה בוידאו (23 שעות בהשוואה ל-22) והאייפון 14 פרו מקס יציע גם כן שעה אחת יותר (29 שעות בהשוואה ל-28).

      עם זאת, שני הדגמים מציעים חיי סוללה זהים לקודמם אם מסתכלים על זמני ההאזנה לאודיו וזמני צפייה בוידאו בסטרימינג כפי שמוצג להלן:

      • אייפון 14 פרו מקס מסוגל להציג וידאו בסטרימינג עד 25 שעות ולהשמיע אודיו עד 95 שעות, בזמן שגם האייפון 13 פרו מקס מתועד עם אותם נתונים בדיוק.
      • אייפון 14 פרו מסוגל להציג וידאו בסטרימינג עד 20 שעות ולהשמיע אודיו עד 75 שעות, בזמן שגם האייפון 13 פרו מתועד עם אותם נתונים בדיוק.

      מה זה אומר בפועל? שאם אתם בונים על חיי סוללה משמעותית טובים יותר בסדרת ה-14 פרו לעומת סדרת ה-13 פרו, זו כנראה לא התוצאה שתקבלו השנה.

      גם מהירות הטעינה נותרה זהה וממשיכה לעמוד שנה נוספת על 20 וואט בלבד בטעינה חוטית ו-15 וואט בטעינה אלחוטית באמצעות מטען ה-MagSafe.

      מערך צילום

      לאחר שנים בהן אפל השתמשה במצלמות 12 מגה פיקסל בלבד, החברה קופצת השנה היישר ל-48 מגה פיקסל עם סדרת הפרו ואלו המצלמות שתקבלו ברכישת אחד מהאייפונים:

      • חיישן ראשי ברזולוציית 48 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.78, ייצוב משופר ברמת החיישן (Sensor-Shift OIS) מדור שני, עדשה העשויה מ-7 חלקים (7P) ואורך מוקד של 24 מ”מ.
      • חיישן משני ברזולוציית 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.8, ייצוב אופטי מובנה (OIS), עדשה העשויה מ-6 חלקים (6P) ואפשרות לזום אופטי עד פי 3 דרך אורך מוקד של 77 מ”מ.
      • חיישן רחב ברזולוציית 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.2, זווית צילום של 120 מעלות, עדשה העשויה מ-6 חלקים (6P) וללא ייצוב אופטי דרך אורך מוקד של 13 מ”מ.
      • מצלמת סלפי ברזולוציית 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.9, תמיכה בפוקוס אוטומטי ועדשה העשויה מ-6 חלקים (6P).
      • אמנם לא חיישן, אך מבזק הלד השנה בנוי מ-9 נוריות LED שונות ומציע עד פי 2 תאורה חזקה יותר הניתנת להתאמה אישית.

      כל החיישנים השנה (מלבד מצלמת הסלפי) כוללים פיקסלים שכולם מאפשרים פוקוס מלא (100% Focus Pixels), עם תמיכה בטכנולוגיה החדשה בשם Photonic Engine המאפשרת לטכנולוגיית ה-Deep Fusion משנים קודמות להיטמע בתהליך העיבוד בשלב מוקדם יותר ובכך להציל הרבה יותר פרטים לפני התוצאה הסופית.

      iPhone 14 Pro (תמונה: אפל)
      iPhone 14 Pro (תמונה: אפל)

      למי שלא זוכר, טכנולוגיית ה-Deep Fusion משלבת את הפיקסלים הטובים ביותר ממספר תמונות בחשיפות תאורה שונות באופן אוטומטי לתמונה אחת, וככל שזה קורה מוקדם יותר בתהליך העיבוד – טוב יותר. למה? כי באמצעות השילוב הזה אפל יכולה להשתמש ביותר מידע על מנת לאזן את התאורה, הצבעים והפירוט בתמונה.

      דרך החיישנים החדשים ושימוש בטכנולוגיות המוזכרות לעיל, אפל טוענת לתמונות עד פי 3 טובות יותר בתאורה חשוכה מהמצלמה הרחבה ועד פי 2 טובות יותר מהמצלמה הראשית, מצלמת הזום האופטי ומצלמת הסלפי.

      לפחות בחיישן החדש, אפל ציינה כי הרזולוציה הגבוהה תשמש לפירוט גבוה יותר בתנאי תאורה טובים, כשבתנאי תאורה קשים המצלמה תתעדף מצב 12 מגה פיקסל המאחד 4 פיקסלים ל-1 ומאגד יותר אור לתמונה.

      בכמות הפיקסלים הגדולה השנה אפל משתמשת גם במטרה להעניק מצב זום נוסף, כך שאם בסדרת ה-13 יכולנו לצלם בזווית רחבה, במצב רגיל ובזום אופטי פי 3, השנה אפל מוסיפה מצב זום פי 2. בצילום במצב הזה החיישן הראשי יצלם במצב 48 מגה פיקסל, אך ישתמש רק ב-12 מגה פיקסל המרכזיים כך שתקבלו תמונה באיכות של זום אופטי ללא צורך בחיישן נוסף.

      בגזרת הוידאו אנחנו מקבלים השנה תמיכה בהסרטה ברזולוציית 4K בקצב של 24 פריימים לשנייה במצב ה-Cinematic Mode, בזמן שלמצב הזה מצטרף מצב הנקרא Action Mode המיועד לייצוב משופר בצילומים רועדים במיוחד.

      מפרט טכני

      סדרת אפל

      סדרת אייפון 14

      נפח אחסון

      256GB

      גודל מסך

      6.1

      מה כלול בחבילה

      שאל את נציג השירות